Påskehilsen

Siste skoleuke før påske laget barna på Etter Skoletid på Kjenset påskeposer som tirsdag ble delt ut på Kom og Spis på Snertingdal Omsorgssenter Mandag deltok 6. trinn med fargelegging og tirsdag fikk 3 bli med Berit på utdeling. Det var mange store smil å se i kantina denne ettermiddagen – både på grunn av …

Dagens juleluke…

Vi gleder oss til jul, men det spøker for finansiering av videre drift av «Etter skoletid» fra nyttår. Da gleder vi oss i ventetiden over at Gjøvik kommune finner tiltaket verdig en plass i sin egen julekalender. -Vi satser på at dette skal ordne seg! (Se Gjøvik kommune på Facebook) Å være på «Etter skoletid» …