17.mai i Snertingdal

Høytidelig bekransning av bautaen ved Seegård kirkeTakk til dagens talere: Signe Tomter og Aksel Pedersen EngOg Flaggbærere Olve Klette Andreassen og Johan Gerhard Klette. Takk også til mannen med de mange hatter og roller: Ole Wilhelm Skundberg! På gudstjenesten ble vi minnet på to viktige begrep: Frihet og takknemlighet. Takk til Snertingdal Menighet for bilder …

bingo

Nytt tilbud i Snertingdal

Samarbeidet mellomGjøvik frivillighetssentral avd Snertingdal og Fabrikken Kafè ble godt mottatt, over 20 møtte opp til den aller første Bingo’n. Vi rakk 2 runder bingo på en time! Og det så ut til at de oppmøtte koste seg med både bingo, samvær og ikke minst nystekte vafler og noe å drikke til,som jentene på kjøkkenet …

Måneskinnstur

Onsdag 12. februar var det fullmåne og Bygdekvinnelaget arrangerte måneskinnstur fra Onsrudvattna til Redalsætra, hvor de hadde rast i gapahuken med varmt drikke, kake og sjokolade, før de vendte tilbake til start. Tusen takk til Marianne for innsendt info og bilder